WONDER-LAN Odense
AFSLUTTET
Datoer
Event start: 27. februar kl. 16:00
Event stop: 1. marts kl. 12:00
Tilmelding lukker: 25. februar kl. 12:27
Billetsalg lukker: 25. februar kl. 12:27
Pladser
Pladser: 100
Ledige: 60
Billetter
Entrebillet: 200 DKK
Entrebillet med mad: 350 DKK
Andet
Minimum alder:
18 år
Beskrivelse
Teamet bag Wonder-LAN Odense,
byder dig velkommen til et BRAG af et event!
Der har været lidt forvirring omkring hvad det kræver for at være med. Man behøver ikke være studerende på en EAL eller UCL eller følges med en der er. Alle er velkommen til Wonder-LAN Odense!! :D du skal bare være over 18 :)
//INFORMATION FINDER DU HERUNDER:
◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥ ◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥◣◥
☛ HVORNÅR ER DET?
Wonder-LAN Odense ligger i weekenden i uge 9, som også er den weekend hvor alle får løn. I år starter vi fredag d. 27 februar kl. 18.00 og slutter igen søndag d.1 marts kl. 12.00.
☛ SKAL JEG KOMME NÅR DET STARTER?
Du bestemmer selv, hvornår du dukker op.
Dørene er åbne fra fredag d.27 februar kl. 18.00 og frem til søndag d.12 marts kl. 12.00, og det er muligt, at komme ind 24 timer i døgnet.
☛ HVAD LAVER MAN TIL WONDER-LAND ODENSE?
Kort sagt, så spiller vi computer og vi er stolte af det! Der vil være konkurrencer i populære spil, samt præmier til vinderne. Ligedes vil der være mulighed for at købe mad og drikke på stedet.
☛ HVOR FOREGÅR DET?
Wonder-LAN Odense foregår på: Odense Havn, Sverigesgade 5, 3 sal, 5000 Odense C (Kør efter DOK5000 og skiltene)
☛ HVAD GØR JEG MED PARKERINGEN?
Det er LOVLIGT at holde på alle tilgængelige parkeringspladser i området hele weekenden også selvom der står virksomhedsnavn på pladsen.
☛ HVAD KRÆVER DET?
➊ For at købe en billet skal du følge dette link:
https://docs.google.com/forms/d/1ljMYXQLWCvRbNv9pkRrT6ZLlECSDl8occZITGYdLFtY/viewform
✖ Du skal selv medbringe:
- En billet! PRINT SELV. Den kan købes via en bankoverførelse.
- Computer (med skærm, mus, tastatur osv.)
- Strømkabler og stikdåse til eget forbrug
- Netværkskabel (10m er som regel nok)
- De computerspil du skal spille
- Sovepose/dyne og liggeunderlag/luftmadras
- Toiletsager, tøj osv.
- CD/DVD med styresystem (hvis uheldet er ude)
- Sørge for at dit styresystem og ANTIVIRUS er opdateret
☛ HUSKELISTE
Det er altid rart at være godt forberedt, og huske at få det hele med, så derfor har vi lavet et par huskelister til dig.
☛ FØR DU TAGER HJEMMEFRA SKAL DU HUSKE AT:
- Opdatere Windows (eller Linux/Unix/MacOS!)
- Opdatere din ANTIVIRUS og evt. køre en fuld skanning bare for at være sikker.
- INSTALLER de spil du regner med at spille, få dem patchet op til nyeste patch. Det er der ikke tid til, når du først er kommet til Wonder-LAN ;)
- Lad Steam opdatere alle de spil du har på din konto. Så er det hurtigere at komme i gang.
✖ 9 HURTIGE:
- Køb billet
- COMPUTER og tilbehør!
- Netværkskabel
- 10 meter netkabel, anbefales.
- Der er kun 1 stik i switchen pr. deltager.
- Du må IKKE medbringe egen stol, switch, router, accesspoint eller andet netværksudstyr.
- Stikdåse. Der er kun 1 strømstik pr. deltager, så medbring stikdåse til eget forbrug.
- Soveudstyr, sovepose/dyne, luftmadras/liggeunderlag.
- Det er et træ-gulv og det er vigtigt, at du har noget at ligge på.
☛ HELE HUSKELISTEN:
- Køb billet
- ID i form af sygesikringsbevis og kørekort eller tilsvarende, hvis der skulle være problemer med betaling
- Computer
- Skærm
- Mus / mussemåtte (Tag ikke en for stor musemåtte med, der er ikke plads til den!)
- Tastatur
- Batterier til trådløst mus/tastatur
- Headset
- Strømkabler
- Skærmkabel
- Stikdåse(r) til eget forbrug (Wonder-LAN stiller 1 stik til rådighed pr. mand!)
- Netkabel (10 meter anbefales)
- Sovepose / liggeunderlag / luftmadras (Tag kun den soveplads med du har brug for, lad være med at tage en dobbeltmadras med kun til dig selv, vi har et begrænset antal sovepladser!)
- Tandbørste / tandpasta
- Lader til din mobiltelefon
- PENGE til mad, sodavand og slik (Støt Wonder-LAN, køb din drikke og slik i Wonder-LAN Shoppen!)
- Drivere til netkort, grafikkort, lydkort osv.
- Backup eller medier med dit styresystem og drivers (hvis uheldet skulle være ude)
- Evt. lampe til når lyset bliver slukket
- Evt. kamera
Der er ingen garanti for, at vi har husket alt, da det jo er meget individuelt, hvad folk skal bruge. Listerne er vejledende, men burde dække de flestes behov.
☛ HVEM ER JERES HOVEDSPONSOR?
Erhvervs Akademiet Lillebælt/ EAL
☛ HVAD KOSTER DET?
Billetterne kan købes for 200kr. pr. deltager.
☛ KAN JEG KØBE EN MAD BILLET?
JA! vi sælger en fuld madpakke til hele weekenden og enkelt mad billetter.
- FULD madpakke 150kr. SPAR 25% (du får aftensmad fredag & lørdag + morgenmad lørdag & søndag)
- Enkelt mad billetter kan købes 24 timer i døgnet hele weekenden i vores information.
☛ HVAD KAN JEG BETALE MED?
Til Wonder-LAN Odense kan du betale med kontanter eller mobilepay.
Du kan købe billetten & FULD madpakke på forhånd.
☛ KAN JEG NØJES MED AT BETALE FOR ÉN DAG?
Nej desværre, for at kunne være en del af Wonder-LAN Odense, SKAL du betale billetprisen på de 200,- Om du vil være der hele weekenden eller én dag, det er op til dig, men så vil vi gerne vide det på forhånd, tak.
☛ HVOR GAMMEL SKAL MAN VÆRE?
Du skal være min. 18 år, for at kunne deltage i dette års Wonder-LAN Odense.
☛ HVIS JEG IKKE HAR SPILLET, KAN JEG SÅ FÅ EN KOPI?
Selvfølgelig kan du ikke det! Det er ulovligt at kopiere spil.
☛ JEG HAR ET ANDET SPØRGSMÅL!
Vi har en udvidet F.A.Q. med flere spørgsmål. Bare send os en mail med dit spørgsmål: pbiestudent@gmail.com --> skriv "Wonder-LAN" i emnefeltet.
☛ HVEM ER I EGENTLIG?
Vi er en studenterforening under Erhvervs Akademiet Lillebælt, som prøver at tjene penge til vores studietur til sommer og ser det ekstremt sjove i, at spille computer en HEL weekend!
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG & DIN COMPUTER! ;)
VI SES
Faciliteter
- Kiosk
- Soverum
- Herre/dame toiletter
- Madbillet kan tilkøbes
- Handicap venligt
Regler
- Rygning kun tilladt udenfor
- Alkohol kan købes i kiosken (min 18 år)
- Høretefoner påbudt
Arrangør
PBIE Student Association
CO: WONDER-LAN
Sverigesgade 5
5000 Odense C
CVR: 35963774
Forening
Denmark
Vis arrangør